Workshop – NY GIV! Lørdag 25. Nov. 2017, kl. 10-18 i Trondheim

Ny giv!

Denne dagen handler om å reise seg opp igjen etter at man har ligget nede for telling. En hel dag med sosialt samvær, foredrag og praktiske øvelser/teknikker som handler om å få lagt vonde opplevelser bak seg og starte på nytt igjen:)

Hovedfokuset vil være på å hente opp din egen indre styrke og ta tilbake livet ditt.

Mange som tar kontakt med meg føler at de har mistet seg selv. Selv har jeg også erfart dette. Sakte men sikkert spises vi opp av livets utfordringer og våre egne følelser. Noen ganger skjer det så gradvis at vi nesten ikke merker det, andre ganger har det skjedd en konkret hendelse som velter hele lasset for oss. Til slutt kommer vi til et punkt der vi må bestemme oss for å reise oss opp og få livet vårt opp på føttene igjen.

Kurset vil inneholde:

  • Øvelser for å rydde i din emosjonelle bagasje
  • Inspirasjon og teknikker til å skape positiv endring og en ny start i livet ditt
  • Teknikker for å finne indre ro og økt kontroll på tankene dine
  • Øvelser for å få bedre kontakt med din intuisjon/magefølelse

Praktisk informasjon:

Kurset holdes i Trondheim, Bakeriet Hotell, Lørdag 25. nov kl 10-18.

Kursavgift: kr 1500,- og du kan ta med en god venn eller venninne helt gratis🙂

Begrensede plasser, så vær raskt ute!

Gleder meg til å treffe deg!

Hvis du ønsker å vite litt mer om meg, så se denne videoen:

Jeg tar med en venn(påkrevet)

Legg igjen en kommentar