GRATIS LYDFIL – En liten øvelse for å roe ned stress og uro:)

shutterstock_75037351Heisan, jeg har jobbet som Tankefeltterapeut i mange år og har i løpet av de årene sett at de som kommer til meg for å få hjelp, er utrolig stresset inni seg. De har vanskelig for å slappe av, og tankene kverner hele tiden og skaper indre uro og vonde følelser. Derfor har jeg utviklet en enkel selvhjelpsmetode slik at det er mulig å få roe ned tankene og stresset i kroppen. Helgetun-metoden består av 7 forskjellige tema med tilpassede øvelser. «Indre uro og stress» er et av temaene som denne metoden tar for seg, og i dag ønsker jeg å dele en liten smakebit med deg:

Helgetun-metoden: «Ro ned indre uro og stress».

Gjør gjerne denne øvelsen i 7-10 dager, og du vil kjenne en gradvis endring i løpet av uken:)

Referanser:

«Hei Ann Kristin!
Og takk for den flotte bloggen din! Jeg leser den med stor glede, og føler at jeg har stor nytte av den. Følger deg også på fabebook 🙂

Du ba om en tilbakemelding på mail om hvilke opplevelser jeg hadde etter å ha brukt de øvelsene for å roe seg ned i 7 dager.

Jeg skal prøve å fatte meg i korthet..

Det første jeg oppdaget, ganske tidlig, var at pusten min endret seg. Fra å være hakkete og angstfylt, til å bli hele og rene inn- og utpust. Rolige.

Etterhvert følte jeg meg mer positiv til meg selv og kroppen min, og følte mer og mer tillit til både meg selv, kroppen min, og troen på at ting skal gå bra begynte å komme.

Nå føler jeg meg sikker. Jeg ser ikke hele veien, men jeg stoler på at den blir til mens jeg går. Og jeg bruker flere av de andre øvelsene dine også, og ser at jeg ikke lenger har helsvarte tanker om situasjonen jeg er i, og våger å føle et håp om at ting ikke bare skal bli bedre, men jeg skal klare å oppfylle drømmene mine også!

Tusen takk!

Med vennlig hilsen Sissel»

11 tanker på “GRATIS LYDFIL – En liten øvelse for å roe ned stress og uro:)

  1. Visst jeg ikke sovner etter ei viss tid etter å ha lagt meg for natta, så tar jeg denne pusteøvelsen, og da sovner jeg etter ganske kort tid.
    Det fine er ikke bare at det funker, men at det er en kort og grei øvelse som tar kort tid å gjennomføre.

  2. Jeg greier ikke høre lydfilene… Har du forslag til hva det kan skyldes? Synes forøvrig du har en fin side 🙂 !

  3. Wow, jeg hørte nettopp lydfilen for første gang og fikk en umiddelbar reaksjon da jeg begynte øvelsen; tårene trillet. Jeg aner ikke hvorfor, men det gjorde de. Skal gjør denne øvelsen i en uke, så skal jeg sende deg mail. Er veldig spent på hvordan jeg føler meg når uka er omme!

  4. Tusen takk for lydfilen…har akkurat pustet meg gjennom den og skal fortsette med øvelsen heile uka. Mail kommer etterpå:)

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s