Din Guide er der for deg, alltid!

I dag vil jeg dele en mail med deg som forteller mye om hvordan din Guide er der for deg og ønsker å gi deg støtte og hjelp når du ber om det. Du har en bestevenn i Himmelen som har avtalt med deg å være din veileder og din støttespiller. Be om hjelp, og du får svar. I starten kan det være svar som du ikke forstår, men denne mailen jeg fikk fra en dame, viser en av mange måter Guiden din prøver å svare deg:)

«Vil bare dele det som skjedde med meg, etter at jeg snakket med deg.
 
Jeg spurte guiden min om hjelp til å forløse meg fra den situasjonen jeg var i, da jeg ønsket ikke å være der jeg var lengre. Jeg ville bli guidet. Jeg spurte en del ganger, frem til at jeg en natt hadde en drøm hvor jeg drømte om en stor bygning med mange dører. På min dør stod det; «amour». Det viste seg å forfølge meg i hverdagen, da jeg på jobben tar frem et putetrekk hvor det står; «amour».  Dette var i februar, og på månedens siste dag… ble jeg vist en sjablong (noen bare måtte vise meg noe), og hva står der? Jo, «amour».  Men, ikke nok med det, mamma måtte bare kjøre nedom en blomsterbutikk for å vise meg noe i vinduet; hva legger jeg merke til der? Jo, et engleskilt med; «amour». Wow, tenkte jeg, amour ble virkelig noe jeg begynte å legge merke til 🙂 Kort oppsummert, så hendte det veldig masse positive ting i ettertid, kanskje kjapt egentlig… synes jeg da 🙂 Eller, kanskje har det med fokus å gjøre… uansett var det positive tegn som jeg tok med meg og som jeg bestemte meg for at hadde en betydning. Og.. for å avslutte historien; i påsken ble jeg ført tilbake til en jeg traff for litt over fem år siden. Som om jeg fikk en stemme som sa at jeg skulle ta kontakt med han, noe som er den klokeste avgjørelsen jeg noen gang har tatt, uten å tenke over det. Så ja, «amour…» kanskje fikk jeg «advarsel» 🙂
 
Hva det er, eller hva det handler om, kjenner jeg er ikke så viktig. Det viktigste, som jeg har lært og har som utgangspunkt nå, er at ting har en betydning, at det er en større sammenheng utenfor min kontroll, men bare hvis man tror på det…. 🙂
 
Takker for at jeg traff på akkurat deg :)»

Livet er magisk og du kan også oppleve støtte og hjelp. Be om hjelp, og noe magisk kan faktisk skje…

2 tanker på “Din Guide er der for deg, alltid!

Legg igjen en kommentar

