Har du noen drømmer for fremtiden? «Til ettertanke» Dag 17

Å stå opp grytidlig, før alle de andre i huset våkner til liv, er noe av det beste jeg gjør. Da fylles jeg med en helt spesiell stemning. Det gir meg tid og rom for å tenke noen klare tanker, helt alene, før dagens travelhet inntar dagen min, og alle mine små og store skal ha en del av meg.

I dag tenker jeg på mine drømmer for fremtiden. De drømmene jeg har hatt tidligere, og de som nå er i ferd med å utvikle seg på mitt «arkitektbord». Har de blitt til virkelighet, eller bar det bare blitt med tanken? Har det vært «mine» drømmer, eller har det vært å oppfylle noen andres drøm? Jeg har heldigvis klart å gjøre mange av mine drømmer til virkelighet. Blant annet drømmen om å være min egen sjef. Jeg har klart å manifestere en jobb hvor jeg kan ha den friheten jeg trenger for min egen del, samtidig som jeg kan være en hjelp for andre. Jeg kjenner stor takknemlighet for det.

Vi er skapende mennesker. Det livet vi lever er alltid et bilde på hvordan vi har det med oss selv.

Har du drømmer som du ikke får manifestert? Hva ønsker du deg? Hva er det som holder deg tilbake? Kanskje tror du at du ikke fortjener det, eller at du er for dum, for ung, for gammel, eller at det er bare de andre som får til ting, og ikke du? Kanskje skylder du på andre for at du ikke får til livet ditt?

«Shit happens», for alle sammen, men vi må ikke gi opp av tilbakeslag! Gå for drømmene dine! Åndelig selvutvikling er 99% praktisk arbeid med «tenke og følelsesoppgaver». Bestem deg for å si JA! til drømmen din. Skriv om den, tegn den, lag et stort bilde der du «maler» drømmen din, eller klipper ut bilder fra et ukeblad der du kan bruke positiv skapertid på drømmen din. Kjenn at du fryder deg i prosessen.

Det viktigste av alt: For at drømmene dine skal bli virkelighet må du holde deg selv i en positiv vibrasjon. Hold deg glad, og vær takknemlig for det som du allerede har som er positivt i livet ditt, da kommer drømmene dine til å bli virkelige også. Si JA! hver morgen, og skriv lister over alt du er takknemlig for! Lag deg en Positiv-Dagbok, og bruk den for det den er verdt. Tegn og skriv i den! Dagdrøm om det du vil skape! Bruk tid, og si til deg selv at du fortjener å ha et godt liv.

Legg igjen en kommentar

