Du er ikke alene!

Ofte når vi strever med oss selv og livet vårt, føler vi at vi er så utrolig alene! Alle de andre ser ut til å være så lykkelige og har det så bra, mens vi ikke får det til…

Men selv om du synes alt er vanskelig, og du føler deg alene, så er du ikke det. Du har en bestevenn fra åndeverdenen som er med deg hit som din åndelige veileder! Denne guiden kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv, og har avtalt med deg før du kom hit til jorda, at han eller hun skal hjelpe deg, og være hos deg hele tiden. I denne avtalen ligger det også en klausul som er viktig: Du må be om hjelp, guiden din kan ikke gripe inn uten at du spør!

Mange lurer på hvordan de skal snakke med guiden sin. Jeg snakker til min guide som en venn. Ofte kan jeg snakke litt med han hver dag. For eksempel kan jeg si: » Kjære guiden min, nå føler jeg meg helt i villrede, gi meg et tegn på at jeg er på rett vei» eller » Kjære guiden min, gi meg styrke til å holde ut i denne vanskelige tiden…» eller » Kjære guiden min, gi meg et bevis på at du er der!»

Be så skal du få, let så skal du finne… Du vil få svar. I starten er det ikke så enkelt å skjønne svarene, da ber du bare om flere svar, og svar som du forstår bedre. Svarene kommer ofte via andre mennesker, via sanger på radioen, samtaler du overhører på bussen, og ikke minst igjennom drømmer. Du må bare leve litt mer bevisst hver dag. For meg er disse tegnene og små bevisene en stor trygghet. Da vet jeg at jeg er på rett vei, i forhold til min egen livsplan:)

Legg igjen en kommentar

